سبد خرید

اطلاعیه نمایندگان

دریافت خسارت

تخفیفات

آموزش

گارانتی

باشگاه مشتریان

ویدئوهای آموزش

دفتر تلفن

سوابق کارمندان

اخبار :


کد خبر :

50

منبع خبر :

روابط عمومی لاستیک دنا

تعداد بازدید :

871

تاریخ ثبت خبر :

10 خرداد 1394

سومین همایش معادن روباز ایران با حضور گسترده اساتید ، دانشجویان ، پیشکسوتان برجسته و شرکتهای بزرگ معدنی و صنعتی از 29 تا 31 اردیبهشت در شهر کرمان برگزار شد.

 در این همایش جناب آقای مهندس یارمحمودی  به دستور ریاست محترم هیئت مدیره شرکت جناب آقای مهندس پرهیزکار وبه  نمایندگی از شرکت  با حضور در کنفرانس این همایش  در زمینه فروش وتجهیز شرکت های بزرگ  صنعتی ،معدنی وفولاد ایران به تسمه نقاله های دنا که در نوع خود در خاورمیانه منحصر بفرد است با مدیران ودست اندرکاران این شرکت ها رایزنی نمودند . ذخایر معدنی یکی از هشت مزیت نسبی است که ایران نسبت به سایر کشورها دارد . تنوع و وفور برخی از مواد معدنی در ایران مانند مس ، روی ، آهن ، کرومیت و سنگ های ساختمانی و تزئینی نشانگر این موضوع است .

شرکتهای بزرگی چون ، شرکت مس سرچشمه ، شرکت سنگ آهن گل گهر ، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ، و... شرکت های فولاد و آلومنیوم از جمله شرکت فولاد سیرجان ایرانیان ، شرکت فولاد زرند ایرانیان ، شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور( بزرگترین تولید کننده سنگ آهن در شمال و غرب کشور) ، شرکت آلومینای ایران واقع در خراسان شمالی و همچنین شرکت راه سازی و ساختمانی تاریر در این همایش حضور داشتند . این شرکتها در جای جای کشور عزیزمان ، ایران باعث رونق اقتصاد این مرز و بوم هستند.

حضور به موقع وبجای شرکت تولیدی لاستیک دنا در این همایش و معرفی محصولات این شرکت ، بویژه محصولات تسمه نقاله ، باعث استقبال شرکتهای معدنی و صنعتی ، پژوهشگران ،اساتید و دانشجویان شد، چرا که تسمه نقاله نقش استراتژیک و بسزایی در این صنعت بزرگ دارد.

با توجه به دیدگاهی که شرکت های بزرگ مصرف کننده این محصول ، از تسمه نقاله دنا و کیفیت بسیار خوب آن داشتند ، با مذاکرات مستقیم و مکاتبات ، بر آن شدیم که همکاری مستمر و بیشتری را جهت پیشبرد اهداف شرکت دنا و به روز رسانی این محصول بدست مشتری داشته باشیم که خوشبختانه مورد استقبال گسترده قرار گرفت .    







کلیه حقوق این سایت متعلق به لاستیک دنا می باشد | طراحی سایت بتا نت