سبد خرید

اطلاعیه نمایندگان

دریافت خسارت

تخفیفات

آموزش

گارانتی

باشگاه مشتریان

ویدئوهای آموزش

دفتر تلفن

سوابق کارمندان

اخبار :


کد خبر :

337

منبع خبر :

روابط عمومی لاستیک دنا https://t.me/denatire1

تعداد بازدید :

2671

تاریخ ثبت خبر :

7 اِسفند 1396

انجام موفقت آمیز ممیزی مرحله اول استقرار سیستم مدیریت کیفیت IATF

در پی آعلام آمادگی شرکت دنا جهت انجام ممیزی نهائی سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استانداردهای IATF 16949:2016 و ISO 9001:2016 ، ممیزی مرحله اول (Stage 1)  توسط جناب آقای دکتر نوید فلکی سرممیز محترم شرکت DQS انجام شد.

در این ممیزی یک روزه، پس از برگزاری جلسه افتتاحیه و معارفه سرممیز محترم و معرفی مدیران و صاحبان فرایندها، خط تولید شرکت تولیدی لاستیک دنا مورد بازدید قرار گرفت و در ادامه، مستندات سیستم مدیریت کیفیت در دفتر نماینده مدیریت مورد ارزیابی قرار گرفت.

در پایان و پس از جمع بندی بازدید و بررسی مستندات، سرممیز محترم شرکت DQS آلمان، آمادگی شرکت تولیدی لاستیک دنا را جهت ممیزی نهائی را تأیید نمودند.

در جلسه اختتامیه، جناب آقای دکتر پرهیزکار معاونت محترم تولید و مهندسی شرکت دنا، از حضور جناب آقای دکتر فلکی در جمع خانواده بزرگ دنا تشکر کرده و ابراز امیدواری کردند فرایند ممیزی نهائی نیز با موفقیت و کیفیت مطلوب برگزار و ارزش افزوده مناسبی را هم برای شرکت دنا و هم برای شرکتDQS  در پی داشته باشد . در ابتدای این جلسه مهندس محمدهادی معانی، نماینده مدیریت در امور سیستم ها و روش ها ضمن ابراز خورسندی از تأیید سطح آمادگی شرکت دنا جهت ممیزی استقرار نهائی این سیستم مدیریت کیفیت، از همکاری صمیمانه تمامی همکاران به خصوص اعضاء تیم مرکزی استقرار تقدیر و تشکر نمود. 

https://t.me/denatire1













 

کلیه حقوق این سایت متعلق به لاستیک دنا می باشد | طراحی سایت بتا نت