سبد خرید

اطلاعیه نمایندگان

دریافت خسارت

تخفیفات

آموزش

گارانتی

باشگاه مشتریان

ویدئوهای آموزش

دفتر تلفن

سوابق کارمندان

اخبار :


کد خبر :

280

منبع خبر :

روابط عمومی شرکت تولیدی لاستیک دنا

تعداد بازدید :

942

تاریخ ثبت خبر :

11 مرداد 1395

کلید راه اندازی پروژه جدید ساخت تایر های تمام سیمی سنگین در لاستیک دنا زده شد
در راستای طرح توسعه، فن¬آوری و ارتقا محصولات دنا، پروژه تولید تایرهای تمام سیمی اتوبوسی، کامیونی (TBR) با دستور و حمایت مدیرعامل محترم شرکت لاستیک دنا جناب آقای مهندس پرهیزکار و همت مدیران و کارشناسان و پرسنل پر تلاش کارخانه آغاز گردید

در راستای طرح توسعه، فن ­آوری و ارتقا محصولات دنا، پروژه تولید تایرهای تمام سیمی اتوبوسی، کامیونی (TBR ) با دستور و حمایت مدیرعامل محترم شرکت لاستیک دنا جناب آقای مهندس پرهیزکار و همت مدیران و کارشناسان و پرسنل پر تلاش کارخانه آغاز گردید. پس از راه­اندازی موفقیت­ آمیز دستگاه­ های اکسترودر تریپلکس و کلندر دو منظوره ، راه­ اندازی دستگاه­ های موجود در کارخانه که سال­ها پیش بدین منظور خریداری شده و بلا استفاده رها شده بود، کلید خورد.

 

در این راستا ابتدا دستگاه استیل کاتر دو منظوره میتسوبیشی جهت برش بلت و لایه­ های استیل راه ­اندازی و به بهره­ برداری رسید. پس از آن دستگاه بیدسازی هگزاگونال با انجام بهینه­ سازی­های لازم و تلاش بی­ وقفه و مستمر اعضا تیم پروژه، راه ­اندازی و تولید بید در دو سایز طبق تکنولوژی با موفقیت انجام شد. سپس دستگاه TBM (ساخت گرین تایر) ساخت شرکت میتسوبیشی راه­ اندازی خشک انجام و پس از تولید کلیه مواد میانی جهت ساخت گرین تایر، راه­ اندازی با بار و ساخت اولین گرین تایر با موفقیت به انجام رسیده است. لازم به ذکر است که راه­ اندازی این دستگاه­ ها مدیون حمایت­های بی­دریغ و دلسوزانه مدیرعامل محترم لاستیک دنا جناب آقای مهندس پرهیزکار و مدیر محترم اداره تولید و مهندسی  جناب آقای دکتر پرهیزکار و تلاش   بی­دریغ مدیران، کارشناسان و کارگران فهیم و پرتلاش کارخانه لاستیک دنا بوده و انشاالله زمینه­ ساز انجام پروژه­ های آتی و گامی جدید جهت آینده­ای روشن و مطلوب­تر برای دنا باشد.











کلیه حقوق این سایت متعلق به لاستیک دنا می باشد | طراحی سایت بتا نت