سبد خرید

اطلاعیه نمایندگان

دریافت خسارت

تخفیفات

آموزش

گارانتی

باشگاه مشتریان

ویدئوهای آموزش

دفتر تلفن

سوابق کارمندان

اخبار :


کد خبر :

246

منبع خبر :

روابط عمومی لاستیک دنا

تعداد بازدید :

894

تاریخ ثبت خبر :

13 اِسفند 1394

در پنجمین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان لاستیک دنا موفق به کسب نشان برتر واحد های صنعتی استان فارس گردید
 

پنجمین جشنواره حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان فارس با معرفی شرکت‌های تولیدی و خدماتی برتر این استان به کار خود پایان داد .

در این مراسم شرکت تولیدی لاستیک دنا موفق به کسب نشان برتر این همایش گردید واز ریاست محترم هیئت مدیره شرکت جناب آقای مهندس پرهیزکار تجلیل شد .تندیس ولوح لاستیک دنا  را جناب دکتر پرهیزکار از مهندس همتی رئیس صنعت معدن وتجارت استان فارس دریافت نمود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در مراسم تقدیر از تولیدکنندگان برتر با بیان اینکه در یک ماه گذشته بیش از 33 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش صنعت استان فارس تعلق گرفته است، اظهار داشت: در بخش فرآوری سنگ‌های تزئینی استان فارس آماده جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی هستیم .

علی همتی با بیان اینکه در 4 نقطه منطقه بهرام گور مطالعات ژئوفیزیک هوایی انجام شده است و مشخص شده که در دونقطه از این منطقه ذخایر بسیار خوب سنگ آهن وجود دارد افزود: ذخایر یکی از دو نقطه مطالعه شده منطقه بهرام گور به شرکت ذوب آهن پاسارگاد اختصاص یافته است تا خوراکی برای فعالیت این واحد تولیدی باشد .

وی با اشاره به فعالیت 160 هزار واحد صنفی در استان فارس گفت: سیاست وزارت‌خانه بر توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای است به همین دلیل امسال 18 واحد صنفی بزرگ و زنجیره‌ای در استان مجوز راه‌اندازی گرفته‌اند .

دبیر پنجمین جشنواره حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان فارس نیز در این مراسم اظهار داشت: 165 واحد صنعتی و صنفی در ششمین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف‌کنندگان این استان شرکت کردند که از این تعداد 113 واحد تولیدی و 52 واحد خدماتی بودند .

محمد ابراهیم صداقت افزود: از 113 واحد تولیدی، 45 واحد از صنایع غذایی، 48 واحد ماشین‌آلات و مصالح ساختمانی، 18 واحد صنایع شیمیایی و پتروشیمی و یک واحد صنعت فرش بودند .

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت رضایتمندی مردم را شرط اولیه پذیرش واحدها در مرحله ارزیابی این جشنواره دانست و خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین‌بار دو بیمارستان و چهار بانک استان فارس نیز خود را در معرض ارزیابی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان قرار دادند .

وی با بیان اینکه در این جشنواره 11 واحد تندیس طلا، 8 واحد تندیس نقره، 11 واحد تندیس برنز و 49 واحد گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کننده دریافت کرده‌اند عنوان کرد: برای نخستین‌بار نشان دوست‌داشتنی مردم استان فارس نیز در این جشنواره معرفی می‌شوند 

 اسناندار فارس سیدمحمدعلی افشانی عصر چهارشنبه در پنجمین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان استان فارس گفت: اگر محصولی که عرضه می شود با کیفیت مطلوب باشد و استانداردهای لازم را رعایت کند، آن محصول توان رقابت در دنیای کنونی که بازار رقابتی است خواهد داشت و تولیدکنندگان بیشترین سود را می برند.

وی با بیان این که باید این رویکرد که از محصول داخلی با هر قیمت و هر شکل و کیفیتی حمایت کنیم کنار گذاشته شود، گفت: اگر کسی محصولی تولید کند که جنبه صادراتی داشته باشد با تمام توان از آن حمایت می کنیم.

استاندار فارس با تاکید بر ضرورت استقرار نظام تضمین کیفیت در واحدهای صنفی و تولیدی این استان گفت: بسیاری از صنایع و واحدهای تولیدی در فارس از نظام کنترل کیفیت برخوردار نیستند.

افشانی تاکید کرد: نیاز است که به موضوع کنترل و تضمین کیفیت و استقرار نظام مدیریت کیفیت اهتمام داشته باشیم.





























کلیه حقوق این سایت متعلق به لاستیک دنا می باشد | طراحی سایت بتا نت