سبد خرید

اطلاعیه نمایندگان

دریافت خسارت

تخفیفات

آموزش

گارانتی

باشگاه مشتریان

ویدئوهای آموزش

دفتر تلفن

سوابق کارمندان

اخبار :


کد خبر :

317

منبع خبر :

روابط عمومی شرکت تولیدی لاستیک دنا

تعداد بازدید :

826

تاریخ ثبت خبر :

13 آذر 1395

 به گزارش روابط عمومی لاستیک دنا با حضور مدیریت محترم عامل، جناب آقای مهندس پرهیزکار، معاونت محترم تولید، فنی و مهندسی شرکت جناب دکتر پرهیزکار و مدیران محترم ادارات و امور اداری  کارخانه و در راستای اجرای بند 5-6 استاندارد ISO/TS16949:2009 ، به منظور ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت کیفیت و اطمینان مدیریت ارشد از تداوم تناسب، کفایت و اثربخشی آن، جلسه بازنگری مدیریت سال 95 برگزار شد. در ابتدای این جلسه، آقای مهندس معانی نماینده مدیریت ضمن قدردانی از همکاری صاحبان فرایندها در اجرای ممیزی داخلی و همچنین در ارائه گزارشات ویژه جلسه بازنگری مدیریت، توضیحاتی را درخصوص روند برگزاری این جلسه و ورودی ها و خروجی های آن ارائه کردند.

در ادامه مدیریت محترم عامل جناب آقای مهندس پرهیزکار ضمن تسلیت ایام سوگواری رحلت پیامبر اعظم(ص)، شهادت امام مجتبی و امام رضا علیهم السلام، از تلاش های نماینده مدیریت و تیم همکار در راستای استمرار سیستم مدیریت کیفیت قدردانی کرده و با تشریح کامل مفاد بند 5 استاندارد پیرامون «مسئولیت مدیریت» اهمیت برگزاری جلسه بازنگری مدیریت را یادآور شدند و از تمامی مدیران و صاحبان فرایند ها خواستند: الزامات سیستم مدیریت کیفیت را همچون همیشه مدنظر قرار داده و شرایط را جهت برگزاری موفق ممیزی مراقبتی دوم که قرار است در دی ماه سال جاری برگزار گردد مهیا سازند. ایشان ضمن اشاره به مشکلات عدیده ای که در مسیر توسعه و آرامش شرکت قرار داشته و دارد، ابراز امیدواری کردند که تمامی همکاران در حفظ و بهبود شرایط موجود، از کوچکترین تلاشی مضایقه ننمایند.

در ادامه جلسه  معاونت محترم تولید و فنی و مهندسی نگهداری، جناب آقای دکتر پرهیزکار با ارائه ی توضیحاتی در خصوص بندهای 8 گانه استاندارد ISO/TS توضیحاتی را درخصوص بند 6 استاندارد (مدیریت منابع) ارائه کرده و ضمن یادآوری اهمیت این بند در تحقق اهداف سیستم مدیریت کیفیت، ابراز امیدواری کردند با تحقق زیربندهای این سرفصل، شرایط جهت تحقق آرمان ها و چشم اندازهای مدیریت محترم مجموعه، بهتر از پیش فراهم و مهیا گردد.

در ادامه مدیران محترم حاضر در جلسه نسبت به ارائه گزارش عملکرد یکساله خود بر مبنای شاخص های فرایندی اقدام کرده و کفایت و اثربخشی فرایند تحت سرپرستی خود را ابراز و در معرض قضاوت و نقد حاضرین قرار دادند.

در پایان پیش نویس بیانیه انتهائی جلسه به منظور تدوین خروجی های بازنگری مدیریت قرائت گردید.














کلیه حقوق این سایت متعلق به لاستیک دنا می باشد | طراحی سایت بتا نت