سبد خرید

اطلاعیه نمایندگان

دریافت خسارت

تخفیفات

آموزش

گارانتی

باشگاه مشتریان

ویدئوهای آموزش

دفتر تلفن

سوابق کارمندان

اخبار :


کد خبر :

269

منبع خبر :

روابط عمومی شرکت تولیدی لاستیک دنا

تعداد بازدید :

840

تاریخ ثبت خبر :

1 خرداد 1395

 

نخستين همايش فناوري نوين لاستيك و پليمر، چهارشنبه 28 ارديبهشت با حضور جمعي از اساتيد دانشگاه، صنعتگران و دانشجويان كشور در شيراز به میزبانی شرکت تولیدی لاستیک دنا آغاز به‌كار كرد.

به گزارش روابط عمومی لاستیک دنا ، در کنفرانس دو روزه صنعت لاستیک وپلیمر که به میزبانی بسیار خوب وشایسته شرکت تولیدی لاستیک دنا برگزار گردید در ابتدای مراسم پس از قرائت آیاتی چند از کلام نورانی وحی ونواخته شدن سرود وقدس جمهوری اسلامی ایران با ورود میهمانان ویژه همایش مدیران عامل کارخانجات بزرگ لاستیک سازی ایران واساتید ودانشگاهیان به سالن کنفرانس ،ریاست محترم کنفرانس جناب آقای مهندس پرهیزکاردر ابتدای مراسم در سخنانی ضمن خیر مقدم به میهمانان حاضر در سالن به تشریح اهداف ،برنامه ها وچشم انداز آینده این کنفرانس در سالهای آینده پرداختند واز تمامی برنامه ریزان ودست اندر کاران برگزاری این کنفرانس تقدیر وسپاسگزاری نمودند . در ادامه جناب آقای دکتر ناصر پرهیزکاردبير کنفرانس فناوري نوين لاستيك و پليمر، در اولين روز اين همايش، گفت: دي ماه سال گذشته انديشه برگزاري اين همايش ايجاد و فراخوان تهيه و منتشر شد.

 دکتر پرهیزکار با بيان اينكه استقبال خوبي از سوي دانشگاهيان و صنعتگران را شاهد بوده‌ايم، گفت: بالغ بر 300 مقاله به دبيرخانه همايش ارسال و توسط يك گروه علمي متشكل از 30 استاد دانشگاه و صنعتگر متخصص، بررسي شد.

ایشان يادآور شدند: در نهايت 70 مقاله از سوي گروه علمي كه داوري مقالات را عهده‌دار بود پذيرفته شد كه در اين همايش 10 مقاله به شكل سخنراني و 60 مقاله در قالب پوستر، ارائه مي‌شود.

 دکتر پرهيزكار با بيان اينكه در اين همايش نشست‌هاي تخصصي نيز پيش‌بيني شده است، گفت: محورهاي هشتگانه‌اي براي اين همايش طراحي شد كه شامل فرصت‌ها و چالش‌هاي پيش‌رو و چشم‌آنداز صنعت لاستيك و پليمر در جهان، آميزه‌كاري و مواد اوليه، فناوري‌هاي نوين و استانداردهاي آتي در صنعت لاستيك و پليمر، طراحي ساخت و فرايندهاي توليد و روش‌هاي ارزيابي محصول، توسعه محصولات نوين لاستيك و پليمر، بازيافت و انرژي در صنعت لاستيك و پليمر و نانو تكنولوژي در صنعت لاستيك و پليمر، است.

دبير همايش فناوري نوين لاستيك و پليمر با اشاره به حضور اساتيد دانشگاهي و پژوهشگران و صنعتگراني از سراسر كشور در اين همايش، گفت: با توجه به سطح پائين ارتباط صنعت و دانشگاه، يكي از اهداف مهم اين همايش، ارتقا سطح ارتباط اين دو بخش از اركان توسعه بوده است.

 دکتر پرهیزگار در ادامه  بیان داشت: نانو تکنولوژی در صنعت لاستیک و پلیمر، صنعت لاستیک در حوزه‌های مهندسی مواد و مکانیک و روش‌های ارزیابی نیز از دیگر محورهای این همایش است .

 دکتر پرهيزكاردر انتها با يادآوري اينكه دانشگاه علمي كاربردي دنا مبتكر برگزاري اين همايش است، گفت: به‌دنبال نزديك‌تر كردن ديدگاه‌هاي صنعت و دانشگاه در حوزه صنايع لاستيك و پليمر هستيم و اميدواريم در آينده شاهد برگزاري همايش‌هاي بعدي نيز در اين حوزه باشيم. این کنفرانس دوروزه با ارائه مقالات در حوزه های مختلف صنعت لاستیک وپلیمر وتشریح وبررسی آنها در بخش داوری به مقالات برتر در اختتامیه با حضور مدیریت محترم عامل شرکت تولیدی لاستیک دنا واساتید محترم دانشگاه ومتخصصین این حوزه لوح تقدیر وهدایایی اهدا شد.








































 























کلیه حقوق این سایت متعلق به لاستیک دنا می باشد | طراحی سایت بتا نت