سبد خرید

اطلاعیه نمایندگان

دریافت خسارت

تخفیفات

آموزش

گارانتی

باشگاه مشتریان

ویدئوهای آموزش

دفتر تلفن

سوابق کارمندان

اخبار :


کد خبر :

214

منبع خبر :

روابط عمومی لاستیک دنا

تعداد بازدید :

1119

تاریخ ثبت خبر :

26 دی 1394

در این جلسه ی 10 ساعته که با حضور مدیران ادارات مختلف، به عنوان صاحبان فرایندها تشکیل گردید، ابتدا آقای مهندس معانی به عنوان نماینده مدیریت در مراحل استقرار و استمرار این سیستم، ضمن عرض تبریک و تسلیت به جناب آقای مهندس سید مجتبی صفوی، مدیر عامل محترم شرکت تولیدی لاستیک دنا به مناسبت درگذشت اخوی گرامیشان، برای آن مرحوم علوّ درجات و برای بازماندگان ایشان صبر و بردباری مسئلت نمودند و سپس ضمن خوشامد به حاضرین، توضیحاتی را در خصوص اهمیت و جایگاه جلسه بازنگری مدیریت که یکی از ابزارهای مهم مدیریت ارشد جهت ارزیابی کفایت سیستم مدیریت کیفیت و اثربخشی آن در فرایندهای می باشد را خاطر نشان شده و ابراز امیدواری کردند، خروجی و نتایج حاصله از این جلسه مهم، ارزش افزوده مناسبی را برای مجموعه دنا در پی داشته باشد عنوان کردند: پیگیری مطالبات جلسه بازنگری در حوزه مدیریت، بنا به دستور شخص آقای مهندس پرهیزکار به آقای دکتر پرهیزکار و آقای مهندس شعراء تفویض گردیده است.


پس از سخنان نماینده مدیریت، جناب آقای دکتر پرهیزکار در سخنرانی به بیان موضوعاتی در خصوص اهداف کلان شرکت و سیاست مالک محترم، جناب آقای مهندس پرهیزکار پرداختند. ایشان به بیان این موضوع پرداختند که در گذشته، هدف همه ما حفظ شرایط بود ولی هم اکنون ارتقاء کمیت و کیفیت و بهبود شرایط، با نگاهی اصولی به استراتژی کلان شرکت، در دستور کار قرار دارد. ایشان با اشاره به پروژه های مدرن (High Tech… ) افتتاحی و دردست اقدام، آینده و حیات شرکت را در گرو تولید محصولات نوین دانسته و ابراز امیدواری کردند با راه اندازی این پروژه ها، پویائی بیشتر و مطلوب تر دنا را شاهد باشیم، همچنین از حسن توجه و اعتماد ریاست محترم هیئت مدیره به کارشناسان و مهندسین جوان شرکت، در راه اندازی پروژه های راکد، قدردانی کرده و عنوان کردند که دستیابی به این موفقیت ها، مرهون اعتماد و حمایت های ایشان بوده است.



در ادامه مدیران امور مالی، سیستم کیفیت، مالی و اداری، تحقیقات، نگهداری و تعمیرات، خدمات پس از فروش، تولید، تکنیکال، انبارها و برنامه ریزی مواد به ترتیب، گزارش عملکرد یک ساله خود را بر مبنای شاخص های موجود ارائه کرده و به دفاع از آن پرداختند. این مدیران با بیان مشکلات و موانع موجود در مسیر تحقق اهداف سیستم تحت سرپرستی خود، با استفاده از خرد جمعی، خواستار اندیشیدن تدابیر لازم جهت تقویت نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف موجود در سیستم شدند.

در پایان آقای مهندس شعراء به بیان موضوعاتی در خصوص موانع و مشکلات موجود در مسیر تولید پرداخته و ضمن ابلاغ سلام گرم آقای مهندس پرهیزکار به حاضرین، درخواست ایشان مبنی بر انجام «تولید اقتصادی» را به سمع حاضرین رساندند. ایشان با اشاره به سیاست های کلان دولت در الحاق به جامعه جهانی، ضرورت ایجاد تغییر در رویه فعلی را عنوان کردند و خاطرنشان شدند جهت حفظ و بقاء دنا، نیاز است برای حل مشکلات و موانعی که در این جلسه به آن پرداخته شد، تدبیری اندیشیده شود تا با حلّ آنها بتوانیم از بارش مشکلات سال 96 در امان باشیم. ایشان از حاضرین خواستند تا به توصیه های جناب آقای مهندس پرهیزکار جامه ی عمل بپوشانند تا همچون دو سال گذشته بتوانیم با یاری یکدیگر و در سایه مدیریت هوشمندانه ریاست محترم هیئت مدیره، از این گردنه سخت نیز به سلامت عبور کنیم.


کلیه حقوق این سایت متعلق به لاستیک دنا می باشد | طراحی سایت بتا نت